Колектив НВК”Мої обрії” підвищував кваліфікацію

27.03

З 27.03.17-30.03.17 колектив приватного НВК”Мої обрії” підвищував кваліфікацію в м.Києві на Міжнародному альянсі для розвитку християнської освіти.
Ось уже третю сесію педагоги християнських навчальних закладів з України та ближнього зарубіжжя збираються на навчальний курс Мархо “Навчання по-християнськи 4+”.

27.03.17 відбулася третя сесія. Щодня зі студентами працювали нові лектори, а відкрив курс Олександр В’ялов, засновник християнської школи “Початок мудрості”, учитель фізики г. Харьков, методист Мархо.
Спікер запропонував три теми: “Як любити Бога всім своїм серцем і розумом”, “Мотивація або як перемогти« не хочу »,« Портрет випускника християнської школи і поради по його реалізації “в 2-х частинах. І хоча перший лекційний день завжди складний для студентів з-за переїзду, але легка манера донесення матеріалу і іскрометне почуття гумору Олександра Олександровича, скрасили фізичну втому гостей.
Але яка теорія без практики ?! Вчителі створювали модель ідеального випускника. Яким повинен бути випускник християнської школи? Думаю, нам з вами було б цікаво дізнатися. І така можливість випала. Олександр В’ялов проаналізував роботи студентів, вивів узагальнений портрет випусників, лектор доповнив його напрацюваннями власної школи.

На 2-гий день в лекційну аудиторію організатори курсу “Навчання по-християнськи 4+” запросили двох психологів. Ні, не тому що студентам знадобилася консультація фахівців, а через вивчення важливих тем.
В’ячеслав Халанський (Україна) – психолог, психотерапевт, спікер-учасник міжнародних конференцій та освітніх програм; організатор навчальних програм з психології спільно з українськими та закордонними психологами і терапевтами; учасник міжнародних психологічних проектів, зокрема: EMCAPP; Eastern and Central European Mental Health Advisory Group, Medical Institute for Sexual Health, USA; GLE-International), запропонував до розгляду педагогів знайому і важливу тему: «Від ентузіазму до відрази». Напевно, кожна людина опинялася на межі емоційного вигорання (burn-out). Під цим поняттям розуміється комплекс особливих психічних проблем, що виникають у людини в зв’язку з його професійною діяльністю.
Учасники розглядали підтеми: Як розпізнати та ідентифікувати фактори, які сприяють розвитку внутрішньої спустошеності. Чи можна запобігти синдром емоційного вигорання. А так же виконували багато корисних вправ для того, щоб вміти заспокоїтися в стресових ситуаціях, проходили тестування, дивилися цікаві ролики і мультфільми, намагалися разом вирішити складні ситуації і визначали, які є біблійні підстави для подолання стресових ситуацій, і, як реагувати віруючій людині на то, що зустрічається йому на земному шляху.
Ірина Соколова гостя з Білорусі – педагог-психолог вищої кваліфікаційної категорії; педагог-психолог ЧУОШ “Мої Горизонти”, м.Севастополь; методист Мархо. Запропонувала тему «Індивідуальні особливості людини», де розглянули індивіда в двох напрямках: віково-статеві властивості (вік і фаза життя, статевий диморфізм) і індивідуально-типові властивості (конституційні властивості, нейродинамічні властивості (темперамент, модальність)). Розглянули психосоціальні стадії по Е. Еріксон, соціальні типи характерів.
І хоча психологія – наука складна, день був надзвичайно цікавим. Адже кожному з нас корисно періодично заглядати собі в душу, аналізувати ситуації, в яких ми відмовляємося, щоб жити в злагоді з собою і оточуючими людьми для Слави Бога!
Чим відрізняється світський педагог від педагога-християнина? Ну, тим, що другий вірить в Бога, – безпомилково скажете ви. Не тільки особистими переконаннями, але умінням поділитися своїм світоглядом з учнями, не спотворюючи істину. Отже, на порядку третього дня сесії була – Біблійна інтеграція.
Досвідом ділилися спікери дня вчителі-практики Сичова Олена (завуч християнської школи «Виноградник», м Боярка) і Сичов Володимир (директор християнської школи «Виноградник», м Боярка). Говорити про складне простою мовою – це талант будь-якого вчителя, наші лектори з цим завданням впоралися на відмінно. Тема «Гармонійне поєднання цілей християнської освіти і Божого плану для творіння” звучить багатообіцяюче, і якість лекційного матеріалу тільки підтвердило це.

Християнський світогляд було представлено вже відомої нам моделлю Джона Хея «Велика Історія», яка містить такі складові:
Створено
Гріхопадіння
Спокута
Відновлення
Прославлення
Ми всі – частина цієї Історії і вона складається з маленьких, але важливих історій: моє особисте, історії моєї сім’ї, мого роду, міста, країни …

На 3-тій день ми багато чули про Відновлення взаємин і про те, як нам самим зрозуміти і навчитися передавати учням важливі істини через найзвичайніші уроки в школі. Відкрити мудрість, яка полягає в тому, щоб пізнавати Бога і Його задум для людини.
Дуже допомогла в розумінні цієї теми модель у вигляді будиночка, де був фундамент, стіни, дах (кожен елемент будівлі мав свою назву і призначення).
Педагоги самі будували цей будиночок, співали дитячі пісні по темі, відповідали на питання і самі формулювали їх … А також, розглядали етапи уроку, відгадуючи загадки «чорного ящика», грали, жартували і навіть побували на уроці всесвітньої історії в 9 класі в ролі учнів . Було надзвичайно цікаво!
Але все цим не закінчилося … Для практичної частини ми об’єдналися в групи з предметів для творчості і підготовки свого уроку з елементами біблійної інтеграції. Через деякий час групи демонстрували свої напрацювання один одному …
На закінчення теми, методист Мархам Ірина Соколова запропонувала приклади елементів уроків, а ми повинні були відрізнити справжню інтеграцію від помилкової.
Це був благословенний день!

4-тий день був короткий день, вже до обіду закінчилися всі лекції. Наостанок говорили про важливе, темою дня став духовно-моральний розвиток учнів у викладі Ірини Жабровець завуча християнської школи «Стежка», м Дніпро. Хтось сказав: Правда без любові робить людину критиканом. Виховання без любові робить людину дволиким. Розум без любові робить людину хитрою. Цю думку продовжила Ірина Жабровець: знання без духовності, моральності – НЕБЕЗПЕЧНО !!! Важливо не тільки, що вивчив учень, не менш важливо, ким він став?

Глибше розглянути цю тему нам допомогли” Чотири вікна духовного про зростання “(по Девіду Сміту)
духовні здібності
духовні переживання
духовне розуміння
духовний відгук

В кінці лекційного дня студенти писали тест.
Червнева сесія стане фінальною, тому студенти виїхали із завданням писати дипломну роботу, сьогодні вони отримали консультацію.

Анкета для запису




    Анкета для запису